Samarbeid og partnere
Kundenes strategiske mål er alltid det viktigste. Jeg har et godt nettverk av samarbeidspartnere. Når det er behov for supplerende kompetanse og kapasitet trekker jeg derfor inn andre for å finne gode løsninger. Jeg er for eksempel assosiert rådgiver for Geelmuyden Kiese.
Geelmuyden Kiese
Geelmuyden Kiese er Skandinavias største fullskala kommunikasjonshus med med kontorer i København, Oslo, Stockholm, og Bergen. Selskapet teller 150 ansatte, og ble etablert i 1989. Jeg er i dag assosisert rådgiver for GK.
GK flytter makt for kundene, og hjelper dem å kommunisere endrings- og forretningsplaner. GK kan digital markedsføring, produserer alle viktige kommunikasjonstjenester innomhus, og er blant Europas mestvinnende byråer i internasjonale konkurranser. Gjennom sitt internasjonale nettverk Ketchum har man effektiv rekkevidde til mer enn 40 land.
GK er en samfunnsaktør, og selskapets visjon er å arbeide for et åpent samfunn. Kjerneverdiene er åpenhet, mot, integritet og sans for humor.
Rolf Hanche-Olsen
Vekststrategier og kjøp og salg av virksomheter
Rolf Hanche-Olsen har lang erfaring som linjeleder av strategi- og forretningsutvikling i Aller og Egmont. Han har vært i front i arbeidet med å omstille og diversifisere ukepressen i Norge. Han står bak et stort antall selskapsetableringer og oppkjøp innen medier og kommunikasjon, digital tjenesteutvikling, teknologi, reiseliv og opplevelser.
I dag driver Rolf selskapet Connecticom og dekker primært området strategiutvikling i kombinasjon med kjøp og salg av virksomheter.
Kim Edgar Karlsen
Spesialist i krisehåndtering, motivasjon og organisasjonsutvikling
Kim Edgar Karlsen gir råd og kurser om krisehåndtering, motivasjon og organisasjonsutvikling. Han er psykologspesialist og leder ved Diakonhjemmet sykehus AS. Han har gjennom flere år forsket på mestringsstrategier ved personfokusert medieomtale. I 2017 utga han boken «I medienes søkelys, eksponering stress og mestring» sammen med professor Fanny Duckert. Han har publisert fagartikler nasjonalt og internasjonalt, blant annet om topp-politikeres mediestrategier. Karlsen underviser og veileder i psykoterapi ved Psykologisk institutt, Universitetet i Oslo og Institutt for aktiv psykoterapi (IAP).